[Kratos] Problems SolidMechanicsApplication

Stefano Zaghi zstefano en cimne.upc.edu
Vie Jun 19 11:42:19 CEST 2015

Dear Andreas,

 update of the Solid Mechanics and tell me if the problem persist. The
gravity force was applied wrong in the code.

Regards,

Stefano

--

STEFANO聽ZAGHI聽

PH.D. CANDIDATE IN STRUCTURAL ANALYSIS

T.(+34) 93 401 64 73

C/ Gran Capit脿, s/n, Campus Nord UPC, Ed. C1, Despatx C105

08034 - Barcelona - Spain - www.cimne.com

 [1]

 [2] [3] [4] [5] [6] [7]

Les dades personals contingudes en aquest missatge s贸n tractades amb la
finalitat de mantenir el contacte professional entre CIMNE i voste.

Podra exercir els drets d'acc茅s, rectificaci贸, cancel路laci贸 i oposici贸,
dirigint- se a cimne en cimne.upc.edu. La utilitzaci贸 de la seva adre莽a de
correu

electronic per part de CIMNE queda subjecte a les disposicions de la
Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informaci贸 i el Comer莽
Electronic.

 Imprimiu aquest missatge, nom茅s si 茅s estrictament necessari.

Links:
------
[1] http://www.cimne.com/
[2] https://www.facebook.com/cimne